Monday, March 29, 2010

Multifunktsionaalkomöödia.

Jei, liimist lahti. Nii Kadi, kui Melli. Tore on olla, raske õppida :D
Anatoomia tund, talliklassis. Klass on sibulahaisu täis. Lahe.
Ma kirjutan siin täiesti suvalist teksti, sest normaalselt ma ju ei oska. Tore olen.
Eile rääkisin Fredyga jälle üle pika aja. Ajasime sellist lollakat teemat et ise ka ei usu. Lõpetusesks jõudsime selgusesle, et Fredy on mulle lahe. :D Suht nonsens. Ei taipa hästi.
Kirjutasin pühapäeval kodus ühe luuletuse.
Suht puusse panin..

Luba ma armastan sind salaja
sa sellest kunagi teada ei saaks
see tüli sulle ei teeks
su teele ette ma ei jääks
sa isegi ei märkaks
et salaja kuulud vaid mulle
luba ma armastan sind salaja
luba ma salaja hingan sind sisse
luba ma viimasena õhtul mõtleksin sinust
luba mul salaja võtta su käsi
luba ma salaja suudlen su huuli
luba ma salaja silitan sind
luba mul salaja olla su oma
luba et salaja
kui teaksid armastaksid mind
salaja vaikselt silitan su pead
salaja magan su rinna peal
salaja sulle kõigest räägin
salaja hoian sind õrnalt
salaja luba sind enda omaks pean

Tohutu uni on ja köht on ka tühi. Kell on 10:00 aga süüa saame alles 11:20
Meeldiv eriti see ei ole.
Igav on. Ja ma ei viitsi tunnitööd kaasa teha. Klass on nii vaikne ja magab... noinoinoi.
Ja mina muudkui mõtlen, mõtlen, mõtlen. Mul on hea.

No comments: