Wednesday, November 18, 2009

Masendav.

Hommik oli mõnus. Teadmine, et ei pea kooli minema tegi tuju heaks ja olemise mõnusaks.
Minuga koos ärkasid ka Saner L. ja Raido P. , kes ennast hommikul vara msni vedasid.
Panin ennast valmis (suutsin toa peapeale pöörata), sõin, pesin habad ja lippasin bussi peale, mis väljus Säreverest 9:05. Kell 9:49 olin Alustes. Kuskil (Vändras vist) tuli ka Britt peale (ma pole kindel, kas kirjutasin ta nime õigesti) ja Massust tulid peale Sander ja Raido. Järgmises peatuses-Alustes kobisibe bussi pealt maha. Geili oli meil juba vastas.
Seejärel läksime kõik koos Marko juurde. Olime seal koos Sirli, Geili, Raido, Britu (?), Marko, Sandri ja Keittyga (?). Poisid tegid "tsirkust" ja mul oli lõbu laialt. Vahepeal aitasin Marko triiksärgi ära triikida. Peale 11-st hakkasime Pärnjõe koolimaja poole minema. Teepeal saime kokku Kellyga. (Geili ja Kelly on muideks 2 kõige nunnumat tüdrukut)
Edasi majandasime koolimajas.
Nautisime kontserdit ja naersime palju. Eriti Kellyga. Vahepeal käisime Kelly ja Geiliga värsket õhku higamas retrobussi taga :D
Oooh, ja siis kui sees registreerimislaua juures olime, siis Sander tuli mu juurde ja ütles, et tal tuli meelde, et ta pole mulle täna kalli teinud :D Sain mõnuša suuuuure kalli :P
Siis istusime Noortekoja noortega mingis ruumis ja ajasime juttu. (ja muidugi naersime)
Kahjuks kell 16:20 tuli Alustest viimane buss tagasi kooli ja ma pidin sellega tulema:( Nii oleksin tahtnud veel sinna jääda.
Silver viis mu bussipeatusesse ja läks koolimajja tagasi.
Kõige masendavam oli see, et Raido ei saanudki mind saatma tulla :/ Üldse keegi ei saanud... Ja nüüd jäi Raidol ja Geilil kallid ka saamata. :S
Ja miskipärast (ma ei tea miks) nutsin ma bussis silmavärvi laiali.
Ja ma ei saa ise ka aru, mis mul viga on. Deprekas, nagu emme arvab.
Rääkisime veel Kellyga sellest, et ma võiksin Vändra gümnaasiumis käia. Kui keegi oleks selle mõtte peale tulnud kooliaasta alguses, siis oleksin võib-olla läinud ka... See oleks tõeliselt kift olnud.
Teie, kellega ma täna koos olin (Raido, Sander, Geili, Kelly, Marko, Sirli), te olete lihtsalt nii kiftid. Kahju, et ma teid varem ei teadnud, aga hea, et nüüd tean :)
Hästi,hästi kallid olete !!

Kõige masenavamas meeleolus Melika.

No comments: