Tuesday, June 1, 2010

Tarmo Lüütsepp


Ta tuligi...
Paar nädalat tagasi arutasin emmega, kui lootusetult ma end tunnen ja köiks suhted lähevad nii perse, kui vöimalik.
Emme ütles, et ma löpetasksin "selle öige" otsimise ja ta tuleb ise minu juurde...
Ja see juhtuski...
Nädal tagasi sain ma Sind tundma sellest küljest, kust varem ei teadnud :) Sa oled nii super!

Tarmo on minust pikem, tumepruunide juustega, pruunide silmadega... mitte tavaliste pruunidega, kui neisse sügavalt ja keskendunult vaadata, on näha sees rohekaid võrgu moodi moodustisi, mis on nii tohutult ilus. Ta on nii mönusalt vormis ja nii mönusalt pruun.
Temaga vöibki erinevatel teemadel rääkima jääda.
Talle meeldib mind kiusata... vöi noh, mulle teda ka muidugi :P
Ta on väga heasüdamlik ja tohutult hea suhtleja.
Temaga koos olles vöibki naerma jääda. Eriti kui ta oma vene aktsendiga rääkima hakkab ja kelbast paneb.

Ma ei ole seda seda talle küll öelnud, aga ma töesti armastan seda poissi :)
<3 Aitäh, et mu ellu tulid kallis!

2 comments:

Unknown said...

Sul käivad need asjad ikka päris kiiresti :D!

Mells^^. said...

päris kiiresti oskan köik perse ka keerata.