Wednesday, April 21, 2010

Krissu says: " Be 18 ja naudi elu!" :D


Ni issandjumal. Keelake unenäod ära :D Täna öösel nägin unes, et ma hakkasin Markoga käima. No, mida veel ?? :D
Tuju on korras. Kuigi vahepeal venna suutis selle päris korralikult persse keerata.
Krissuga rääkisime ühel toredal teemal, mis mulle õudselt meeldib :D Eks saab näha, kas lähen täide või mitte :P
Homme plaanin linna minna. Siis näen vennat ja Kirtit ja Martinit. Ja jääks isa ja Päka juurde ööseks. Saaks jälle megapalju rääkida ja ilusate poiste edetabelit koostada :D
Loodan ,et emme ikka lubab linna. Kuigi ma pole veel üldsegi terve... Eks paistab :)
Nii, mida veel.
Eile öösel rääkisin pikalt pikalt Heneriga ja natuke Triinukaga ja kui ma arvuti kinni panin, siis ma ikka veel naersin. Ja kõvasti :D Nii ift oli lihtsalt :D
Ja Eskor on tore poiss ;)
Ja Krissu on mo moso ka!! (L)
Ja nüüd ma rohkem ei oska millestki kirjutada :D
Tadaaa :*

No comments: