Friday, April 23, 2010

Won't u always be mine ?

Ossaissandjumal.
Tuju on nii muutunud viimase 10 minuti jooksul.
Asko räägib ilgelt teaduslikus keeles elust, ja kusjuures, tal on täiesti õigus, isegi, kui ma seda ei tunnista.
Oh jah... keeruline.
Neljapäeva hommikul läksime Aino-Silviaga kümnese bussiga mamma, papa juurde. Emme tuli 11 paiku sinna ja kella 12-ks olime linnas. Papa pani mind Ülejõe gümnaasiumi juures maha. Siis läksin tipa-tapa mööda telliskivi tänavat Matu juurde. Jõime kohvi ja ma söin ta emme jõhvikaid :D Vaatasime telekat ja kell 13:40 läksin Härmast 18 peale ja sõitsin linna. 13:50 olin kesklinnas, ja Paul kuradi tolgus oli juba kohal, kuigi pidi kahest jõudma :D
No sillisime siis portas. Tääkisime ja naersime. Ei noh, hea venna mul. Ainult kiusaks ja peksaks. Kuradi tolgus. :D
Siis läksime mingi aeg Vanalinna põhikooli. Üleval korrusel piilusime vene keele klassi uksest sisse. Ralfil oli seal tund. Ootasime ta siis ära. Sain Andre-Cristopherilt kalli ka:P
Siis läksime alla keldrikorrusele. Ralf vastas mingit tööd järgi. Ajasime Pauli ja Vassaga juttu. Üritasin natuke magada, aga huj saab, kui Paul sedasi kiusab ja togib.
Siis läksime Pauli, Ralfi ja Vassaga bussijaama. Mingile tüübile bussi vastu. Kahjuks ma nime ei mäleta :D Reix andis möödudes Paulile tobi. (ilgelt lahe-NOT)
Siis läksime pooli mängima. Või noh, poisid mängisid, ma järjekordselt ÜRITASIN magada, aga venna üldse ei lasknud. Pani kuriadi kii otaga mulle vastu nägu ja niisama torkis ja mönitas ja määris mu jaki ära. Nja... vahepeal tuli sinna veel üks tüüp, kelle nime ma ei saanudki teada, aga kes mind kogu aja poolis vahtis. Täitsa lõpp :D Nii, kui silma looja lasin ja uuesti silmad avasin, tüüp ainult jõllitab. A , no kena tüüp oli :D
Siis läksime sillisime porta 2-s. Kell viis jätsin tüübid sinna ja läksin Kirtile tantsukasse vastu. Vaeseke oli tantsukooli uksest välja astudes nii väsinud näoga. Ja kuna mul oli lõht nii tühi, läksime ja ostsime burksi. Ostsin Kirtile ka, aga ma sõin selle lõpuks ikkagi ise ära xD Nii geenius :D Aga mis teha, kui köht tühi on :D
Siis läksime Kirtiga munamäele. Saime kokku Mari, Kristini ja Silveriga. Sillisime ringi ja ergutasime jüriööjooksu jooksvaid pätakaid. x)
Mõne aja pärast tulid Matu ja Mõmm ja Sten. Rääkisime põhikooli õpetajatega. Ja lõpuks siis tulid ka Paul ja Ralf ja Vassa ja need 2 tüüpi, kelle nimesid ma ei tea. Üks oli mingi Egert vms xD Ma kindel pole kah :D
Mingi aeg hakkasid Vassa ja Ralfi klass jooksma. Jäid teiseks. :D Vahepeal soojendas Stennu mu käsi ja Matu andis oma pusa mulle selga. Nii kuradi külm oli lihtsalt.
Kui joostud sai, andis Julius mulle kommi :P Täiega armas temast :)
Siis saatsime Kirti, Steni ja Pauliga Ralfi bussipeale. Issake, see aeg venis nii jubedalt seal. Ralf rääkis mulle anekdooti, mille lõppedes ma äärepealt auto alla oleks jäänud, sest ei märganud, et punane tuli põles xD
Siis läksime Porta kahte ja passisime seal. Poole üheksa paiku tuli Päka linna ja saatsime Pauli bussi peale. Mo venna on ikka niiiiiiii armas :)
Sten ostis mulle kohvi ja päkale kohvi ja burksi, millest ma 2 ampsu ärandasin. :D Kõrvetasin kohviga keele ka ära :D
Siis saatsime Kirti bussi peale ja järgmisena läks Sten ja siis läksime Päkaga 19-ga Saugasse. Petja jooksis vastu ja oli nii röömus :) Sõime Päkaga kõhud täis. Peale kugistasime veel jäätist ja kõrsikuid :D Kuulasime yuubist laule ja naersime ja rääkisime ja lällasime niisama :D
Magama saime alles 2-e paiku. Ja hommikul pidime vara tõusma. :S :D

Reede.
Tõusime Päkaga vara. või noh, ma magasin 15 minutit kauem, kui oleks pidanud :P
Panime selga täpselt ühesugused T-särgid, sallid ja jakid :D See oli elulahe. Päka meikis meid ära ja tegi soengud. Olime jälle kaksikute moodi :D
Siis läksime Päka kooli. Issake, kui palju meile tähelepanu pöörati :D
Aga jube kift päev oli!
Mulle tõsiselt meeldis:)
Peale neljandat tundi läksime Päkaga säästukasse ja siis 18-ga Matu juurde. Matu emme tuli uksele. Matu alles magas :D Kiusasin teda ja söötsin talle natšosid. xD
Kell 13:00 läks Päka ära. Tal ju Folk :)
Kella kolmeni olin Matu juures. Sõime natšosid ja krõpsu. Suuremosa ajast lihtsalt magasin :)
Saatis mind bussi peale :) ;)
Kogu tee koju magasin ja koju jõudes ei saanud wifit tööle ja loobusin ja jäin hoopis magama. Nii palju und on lihtsalt.
Ja kell 7 hakkaisme Jaagupisse jüriööjooksu vaatama minema. Pätu võtsin kaasa :P
Suure poe juures nägin MAntsi ja Taadut. Pätu tundis nad kohe ära :)
Ja Väikest Jüri ja Jaanust nägid. + igasuguseid endiseid klassikaaslasi:)
Kannu jooksis ka. Ilmselt läks nende klassil päris sitasti. Täpsemalt ei tea, sest tulime enne lõppu ära. Emmel ja Kannul oli lihtsalt nii külm.
Kodus tegi emme meile kakaod ja sõime porgandit ja võileibu. Hea oli jälle kõik ( jeah, kõik muidugi, muidugi )koos laua ääres olla. Kuigi nii väga igatsen minevikku...

Ja Stennu, Sa võid nüüd kohe lugema hakata :D

Koit Toome - Mälestused on lihtsalt nii hea lugu!

Byez :*

No comments: