Tuesday, April 20, 2010

Tere kaunist teisipäeva.

Olen juba reedest saadik haige. :( Kooli ka ei lubata.
Pühapäev oli kõige hullem ja eile oli täitsa hea juba. Aga täna on jälle palavik ja nii külm olla :(
Rein ja Emma läksin linna ja istun üksi kodus. Igavlen. Tahtsin kududa, aga ei saa, käed higistavad :S
Hommiku poole nägin paha und :(
See oli tegelikult üsna tore, aga praegust olukorda ja pingeid minu ja Sandri vahel arvestades ei olnud see üldse meeldiv, kui ärkasin.
Nimelt...
Mina, Sander, Raido, Kelly, Geili , Marko olime Särkus poe ees. Hakkasin ära minema ja tegin kõikidele kalli. Välja arvatud Sandrile. Kõndisin lihtsalt minema. Sander hüüdis tagant järgi: "Aga mina??" Ma kõndisin edasi.
Siis ta tuli joostes ja võttis mul seljatagant ümbert kinni. Ma ehmusin ära. Too tegi musi. No, muidugi ma ei blokeerinud. Siis ma natuke imesin Sandri alahuult. Sander hoidis ühe käega mul ümbert kinni ja viis mu teiste juurde tagasi. Siis tuli Raido ja tahtis, et ma tema alahuult ka imeksin :D No, issandjumal. No, ma siis natuke imesin :D Ja siis olin jälle Sandriga... edasi mäletan unenäost vaid üksikuid ha igavaid detaile... jmah... polnud tore ärgata.
Ja kell 7 toodi Emma minu kaissu, kuna kõik läksid kodust ära. Ta nuttis alguses nii härdalt. Aga kui ma olin talle tund aega jutustanud, kui palju emme peaks pesu pesema, kui kõik lambad laudas magaksid patjade ja tekkidega, siis ta lõpuks jäi magama:) Kella pooleüheksani magasime. Siis ärkas ta võpatusega üles. Ilmselt nägi halba und. Jälle rahustasin ta maha, võtsin sülle, mähksisin teki sisse ja tulime telekat vaatama :)
Sõime ja ajasime kanu koridorist ära :D
Ja mingi aeg tuli Rein koju , võttis Emma kaasa ja nad läksid linna.
Vot nii on lood.
Tadaa :)

No comments: