Thursday, January 15, 2009

ME FAILZ A LOT.

Täna siis... MA FEILISIN . JA mitte vähe :(

Kell neli (õhtul) hakkasin kodust Pätuga linna poole kõndima. See koer käis mulle tõsiselt oma sikutamisega närvidele, aga ma elasin selle üle. Linna jõudsin 45 minutiga. G ja LB tulid sel hetkel just hinnapommist välja, kui mina sinna ette jõudsin. Sidusin Pätu jalgrattaresti külge kinni, laotasime õppimise asjad laiali ja värki. Aitasin neid natuke. :)
Siis pidin kell poolkuus (pidin? Arvasin, et saan) linnas kokku saama J-ga. Kell 5 olin bussijaamas. 5:24 tuli mingi Tartu-Viljandi-Tihemetsa buss, mille pealt J ei tulnud. No siis ootasin veel natuke. Mõni aeg pool läbi tuli jälle üks buss. Jep, nägin juba kaugelt, et üks poiss tõusis bussis büsti, jope seljapeal olid kirjas : KASSON vist oli nii. Alguses ei arvanud, et see oli tema. Arvasin, et ta on lühem...selline nagu siis, kui me veel koduõues jalgpalli tagusime. Aga aastad teevad oma töö.
No ja siis saabus buss jaama. J tuli välja. Läksin tema poole. Alles siis märkasin, et tal sõbrad ka kaasas. Aga ikkagi läksin. Kalli pidi ju tegema. Mis küll kahjuks tegemata jäi. Ei tea, mis neil poistel viga on, et sõprade juuresolekul põevad. Oeh... no ja siis kohtasin ta ema. Kelle käest noorestpeast korduvalt igasuguste tempude pärast õiendada saime. Rääkisime temaga paar minutit. Siis tahtsin minna J-i tervitama. Aga jah. Poisid... Ta vaatas vaid korra silma ja läks minema. Niiplaju siis sellest. Juhe jooksis suht kokku. Kurb oli ka ju. Olin seda hetke nii kaua oodanud. Aga jah, failers are failers. I'm failer. yep. Nii lahe.
Jooksime siis rohelise tule süttide Pätuga oma teed. J jäi seljataha. Ikka juhtub. Jooksime mingi 500 m-edasi kõndisime. Läksime mööda Rohelist tänavat Matu juurde. Rääkin temaga pisut ja ta võttis mu kaissu. Ärkasin äratuskellahelina peale kell 20:00. Tahtsin voodist välja minna ja koju hakata minema, aga Matu ei lubanud, soovis, et veel natuke temaga koos tuduksin. Tudusingi. NATUKE. Kui natuke on pool tundi? :O Igastahes, siis panind kiiresti riidess ja hakkasin koju tulema.
Nüüd olen siis ja kirjutan. Mõni aeg tagasi sain väljas K-ga kokku. Andsin talle inka laused ja tema mulle mate.
Mul on nüd uus äriidee. Hakkaks iga inimese kodutöö eest, mis mina olen ära teinud raha nõudma. Ma oleks siis miljonär ^^
Õeh..see selleks. Õpin muusika ja vene ära ja lähen magama. Tegelikult lasen nüüd õe arvutisse. S-i rõõmuks. : )

Head ööd kaasmaalased. Ja kallistused neile, kes vähegi hoolivad.

Mells.

2 comments: