Thursday, January 1, 2009

Aastavahetus toidumürgitusega...

Aasta vahetus algas nagu ikka-mürtsu ja pauguga. Läksime kaheksa paiku Heleni juurde. No muidugi olid seal ka Heleni õde ja veel sõpru. Sõime ja jõime ja särki värki. Kell poolkaksteist läksime Päka ja Matuga linna ilutulestikku vaatama ja uut aastat vastu võtma. Küll oli lõbus. Istusime Büroomaailma ees vasakul pool silda, silla nurgaposti otsas. Selline suur ja lai ja värkki. Igastahes.... Olime seal ja siis näen, keegi tuttav tuleb meie poole. Küsisin Päkalt: "Kas see on Kirti?" Päka: "Jaaaaaaa!" Sikutasime tema ka üles ja kallisime kõvasti. Polnud ju kaua näinud. Jaa... tulevärk oli vahva. Ehmatasin peaaegu iga paugu peale ära. Esimene aastavahetsu siis enda kallikesega. Ta hoidis muideks kogu õhtu mul ümbert kinni. Vot. Selline mõnus olemine oli.
Hiljem läksin Matuga ja tema perekonnaga Matu õe pere juurde. Olime seal kaheni. (öösel) Naersime palju. Siis tulid isa ja Kaisa ja Simmo ja Päka ja me läksime koju. Uni oli suuuur. Mingi maiteamiskell jooksis Päka vetsu ropsima. Haha. See oli vastik. Mul endal küll polnud midagi viga, aga seeeeeest Päka jooksis vetsu vahet 8 korda :S Vaeseke. Simmol oli ka sitt olla. Juba õhtul. Mul oli ainukesena kõik Ok. Vähemalt nii ma arvasin.
Hommikul kell pool kuus tahtis koer juba välja saada. Olin ta peale päris pahane. Tahtsin ju magada. Panin tossud jalga ja läksin välja. Appi, lühikeste varrukatega ja uneriietega. Thats mee. Aga mul oli nagunii nii palav. Jalutasime tiiru ümber maja ja tulime tuppa tagasi.
Nüüd voodisse heites oli mul ka juba natuke sitt olla. Püüdsin uinuda. Umbes tunni pärast ärkasin, et joosta vetsu ropsima. Hahahahah, nüüd oli minu kord :D Rõve oli.
Hommikul kui Pätuga väljast tulin (kell oli u,11) siis võtsin ülevalt narist teki ja heidsin põrandale, et puhata. Polnud seda saanud juba umbes seitsmest saadik. Sest sees keeras ja aegajalt tuli jälle vetsu joosta. Öäh. Pätu heitis põrandale minu kõrvale.
Hiljem arutasime isa ja Kaisaga , et see on ilmselt toidumürgitus, sest neil kahel polnud midagi viga. Siis hakkasime mõtlema, mida me Simmo ja Päka ja mina eelmine öhtu olime söönud/joonud ja vanad mitte. ainukeseks komponendiks saime selverist ostetud apelsini mahla. Vot. Ja nii see siis oligi. Päka on ikka veel voodis ja sitt olla. Simmo mängib CS-i ja mina kirjutan blogi. Olen meist kolmest kõige paremas olukorras.
Käisin veel täna Matu juures ka. Selleks, et saaksin temaga olla ja puhata. Natukenegi.
Ja saingi. Päris mõnusalt kohe. Tema kaisus tuleb alati nii hea uni, et anna olla. Magasin vist kokku mingi 3,5 tundi ?! Siiiiis, Matu palus oma issil mind koju viia (Pätut ka). Matu emme tõi selverist Pätule aastavahetuse kingiks kaks suurt purki konserve. Suur tänu talle selle eest.
Ja Matu issile, et ta viitsis mind koju tuua ja Pätut. Ja Matule kõige suuremad tänud, et ta mind nii kanatlikult kaisus hoidis ja teeed tegi ja peavalurohtu andis. Oot, oot, see oli hoopis Kaisa, kes peavalu rohtu andis. Aga muidu jah, AITÄÄÄÄÄH.
Mu enesetunne on igastahes palju parem. Arvan, et saan isegi magada täna öösel.
Homme lähen viimast korda see vaheaeg Matu juurde. Laupäeval sõidame perega Valka tädile külla ja pühapäeval tuleb vist natuke õppida :S Esmaspäeval juba kool.
Uskumatu, et vaheaeg juba läbi saab. Ei jaksa üldse kooli minna. Ei taha ka. Aga jah. Tuleb vastu pidada. "Natuke" veel ja siis on suvi :P seda tahaks juba eks. ( L )

A jah, HEAD UUT AASTAT MUSKAD!!! (LLLLLLLL)

Melllls.

2 comments:

Unknown said...

Te matuga ainult magate koguaeg :D:D:D.

Mells^^. said...

On küll nii jah :P
Kuidagi sedasi välja kujunenud :D
Aga see on nii mõnus ju ... ( a )