Monday, February 2, 2009

Draama queen ^^

Nonii... Kuna mu blogil on nüüd päääris palju lugejaid tekkinud pärast iseloomustamiste blogi...siis jah. Peaks nüd vist tagasihoidlikumalt kirjutama. EIII xd Milleks? See on minu blogi...
Eelkõige mõeldud Kirtile, Kikzile ja Scratile... Aga nuh. Nagu Monsa hetk tagasi väga arukalt ütles: "ma loodan et me saime k6ik räägitud , ning homme ei pea koolis jändama hakkame, m6lemil meil on yksteisest arvamus ning las nii see jääbki!" See oli hea lause Monsa, et Sa teaksid.
Nii...Ajaloo tund. Väga šeff (MA MUIDEKS EI POLE STENILE). Sten rääkis oma soolatüügastest ja pritsis sõrme otsast tulnud verd minu ja Päka vahel olevale lauale. Jäle. x)
Mmm... 57-st jäime pärast kooli ilusti maha, sest Päks imetles ennast sada aastat peegli ees. (Ahjaa Girls, Päkast on mul vahepealt palju palju kordi hullem arvamus, kui teist kõigist kokku) Ta oskab ikka tõsiselt kuri olla ^^ Aga jah, erinevus on see, et meie lepime alati ära.
Nii...Klassireis. See saab ARVATAVASTI olema hullumaja. Ja ma ei soovi sinna minna. Aga eks näis, mis saab.

Nüüd on mul palavik :S ^^ viimati kraadisin oli 38.0 . Sjuuper. Milleks sjuuper? Ega ma siis homme koju ei jää. Ma vähemalt arvan.
Sandriga (mitte meie klassi) rääkisin xFires. Ta..on päris tore. =) (Matu kiusamiseks, et ta saaks teda veel sada korda MINU MUSIKS kutuda)
Tahtsin Matuga xFires rääkida, aga seee tolvan magab, ja Mõmms läks välja :( Täitsa pees.
Inkat ei viitsi kah õppida... Liiga koormav.
JA MUL ON NIII NIII NIII KOHUTAVALT KÜLM :(

Ja Pätu (umbes 100kg) ronis mulle praegu sülle. Saate aru :D Ta on nii armas (A)
Ega siis midagi. Panen kooliasjad kokku, käin Pätuga väljas ära ja lähen magama. Vastik haigus teeb nii nõrgaks. :(

Head ööd teile teisl pool ekraani :)

Melli.

No comments: