Thursday, February 12, 2009

I miss U : (

Hei...
Kes veel peale minu mu postitusi loeb? Kikz vist :P Ookei.
Ma pole päris mitu päeva kirjutanud. Fukk, mu käed on krampis ja raske on trükkida. Koguaeg läheb sassi ja peab kustutama.
Enivi, Heiko hakkas minuga just räägima. On loom :D
Oeh... Täna, olles koolist koju tulnud, läksin koeraga jalutama. Ma ei tea miks, aga jälle, jälle koeraga jalutama minnes meenub mulle Tema. Kuradi nõme. Võib olla sellepärast, et kunagi kui ma koeraga jalutamas käisin, siis rääkisime telefonis kogu tee...kokku mingi kolm tundi. Nii hästi on see meeles. Isegi Su hääl. Nii igatsen Sind. Aga ilmselt ei mäleta Sa isegi mu nime. Huvitav, kas Sul üldse midagi nendest hetkedest meeles on ? : ( Ei tea. Pean Su unustama. Kuigi see on nii raske, sest kui ma õhtuti koeraga väljas käin ja taevas juhtub selge olema ja ma juhtun enda pilku tõstma ja juhtun nägema neid kolme tähte Orioni vöös, siis meenud Sa ju alati. Kinkisin need tähed kunagi Sulle. Sa vist kaotasid nad... Nagu mina kaotasin Sinu. : (
Tuleb edasi minna. Homme peame siis koolis sõbrapäeva. Mul on küll seal mõni sõber, aga kaartide ja paelte ja kingituste tegemisega ei hakka vaeva nägema. Neist ei hooli nagunii enam keegi. Kirti saab ühe nunnuduse endale :P
Peale kooli olme Matu juures. Jeeh, sööme krõpsu. :P Mõmm, Sa saad ka ühe asjakese :P
Pätu üksildusahistus oli täna suhteliselt edukas. Selles mõttes, et koju jõudes olid jalanõud riiulil, juhtmed terved ja põrandaliistud lahti kiskumata, Ups. põrandal ei ole enam liiste, ta sõi need paar päeva tagasi ära :P Need mänguasjad, peidetud krõbinatega talle vist meeldivad :P
Päka pani just vinguma, et ma ta msnist välja läksid. Big deal ju, tema oli teleka ees. *teeb keel suus, silmad kissis pörr nägu*
Monika on terve. Jeipii. Homme tuleb kooli ka :P Meeldiv eks.
Nüüd võiksid I ja S msni tulla. Igav on :D
Õpin nüüd ühiskonna KTks :P

Aidaa nunsad ( L )

Teie Melli.

No comments: