Friday, February 13, 2009

Jäh, pink and red...

Terelumpsti! :)
Nonii... Koolis peeti siis täna sõbrapäeva. Hurray^^ Imelikul kombel on kõik just sel päeval niiiiiiiiiiii sõbralikud. Haha, Sten ja Heiko said ka kalli :P No tüdrukuid ei hakka kokku loetlemagi :P
Enivei. Ma olin nii armsalt riides eks :D Punased retuusid, roosa kelit ja punane pluus all x) Ja siis punased papud.
Hommikul, kui Pätuga välja läksin, siis jah... mul olid ka retuusid jalas ja see osa, mis jäi sokkide ja retuuside vahele, oli paljasja siis jääääääüh, Pätu tõmbas mu jää ja lume peale pikali :P Haha, üleni lumine olin :P Läksin issi juurde, kes parajasti pühkis harjaga politseiautot puhtaks. Tõmbas minu ka üle. Haha. :D Siis läksime tuppa.
Eelneval õhtul tegime Päkaga varahommikuni sõbrapäeva kaarte. Mille tegemine mul üldsegi plaanis ei olnud... Vastik. Ja ühiskonna KT.ks õppisin kella 00-ni. JA SEE JÄI ÄRA. Saate aru ??? SEE JÄI ÄRA!!
Väh. Hommikul läksin kooli üliraske kotiga. Saate aru, ma panin kõik neljapäevase koolipäeva asjad ka kotti. Nii tuhma annab ju olla. :S :D
Siis...Matule kinkisin enda tehtud südame. Haa, ta kandis seda kogu koolipäeva kaenlas. Armas x)
OOOOh, ja Kirti kink oli niiiiiiii armas. Selline helepruun ja tumepruunide triipudega tiiger, kes hoiab südant käes. Ja siis veel kaelakee, mille otsas on suur süda. See on lihtsalt nii armas ^^ (L)
Koolist koju tulles võtsin Pätu ja hakkasin Matu juurde minema. Kahjuks ei saanud Scrat tulla :( Aga võin öelda, et Scrati issi on ülimuhe :D Aga Pätule ta ei meeldi :D
Matu tuli kuskil Salus vastu. :P Siis läksime Selverisse. Ta ostis 2 pakki hapukoort. Selleks, et saaks dipikastet teha. Mõmmy oli ka Matu juures. Sõime krõpsu ja vaatasime HSC3-e :P Kõige pasem osa minu arust.
Am, sorry Matu, aga Pätu kuses Sinu toa ja koridori põrandale, aga ma koristasin ära, kui Sa Mõmmyga telekat vaatasid :D Sorry.
Nii...koju tulles oli suhteliselt sitt tuju. ÕNNEKS nüüd on juba täitsa hea :P
Päka ja Sten aitasid ka sellele pisut kaasa, aga kõige rohkem S.
Ham, ma tegin Iskole ka kaardi :P Huvitav, kui palju ta sellest hoolib, aga vähemalt teab ta nüüd, et mina temast hoolin :)

Ja ma ei viitsi rohkem kirjutada.
Hommikul läheme Vaarikule ema juurde. Ja siis Märjamaale ujuma :P

Biee...

Melli. :*

No comments: