Sunday, January 10, 2010

Mõttelagedus.

Heh, üle tüki aja riban siia midagi.
Ilmselt see ongi nii, et teatud perioodi lõpus tuleb midagi välja paisata ja nüüd see periood vist läbi saigi.

Karliga ei ole meil enam midagi... Kauni uusasta kingituse sain temalt. Murtud südame.
Kusjuures, pärast seda on mul nii hea olla... Üldse pole enam närviline ja ei karju õdede peale ja ei turtsu ja 24/7 on suu kõrvuni. No muidugi, suurest aitab sellele kaasa Raido. :D Lihtsalt ei suuda tõsine olla, kui tema rääkima hakkab. Kes teda tunneb, teab seda vist isegi.

Nüüd kahjuks on see " :D :D :D " periood läbi. Nädalake, ega rohkem polegi vaja... Kaua ikka jõuab?

Nüüd olen ma ennast lootusetult sisse mässinud ühte kinnisideese, millest ma ise ka aru ei saa. Lahti lasta ka ei taha. Kuigi tean, et sealt midagi ei tule... Geniaalne tüdruk, mis muud. Tubli, Melli, tubli!

Eile sain uued ratsasaapad kätte :) Nii mõnus. Tatsusin terve eilse päeva nendes mööda maja ringi. Sisse tuleb kanda noh. :P

Istun vaikselt kössitades oma toas, põgenesin emme eest, kes tahtis mulle sunniviisiliselt ahjuõunu vahukoore ja kaneeliga sisse sööta. Aga mul on suurest mõtlemisest ja mõttetustest paha olla, seega põgenesin oma tuppa. Siin on lõpuks ometi soojaks läinud. Ja homme lähen jälle kooli ja tõmban radiaatori juhtme välja. Mis kasu sellest kütmisest siis on? pff...

Ma olen kogu maailma peale praegu nii kuri. Ja ma ei saa isegi aru miks. Lihtsalt olen.

Alustan nüüd kolmesajandat korda Geili kinnasta kudumist. No lihtsalt ei tule nii, nagu ma tahaks...

Pff, pekkis.

Nägöš.

No comments: