Thursday, March 11, 2010

Kirjutasin eile (vist) rohumaa viljeluses ühe luuletuse :)

Kadile ja Krissule meeldis :)

Sa kõnnid mu ees,
jälgin Sind
nagu kõige põnevamat õudusfilmi
hirmu ja aukartusega
imetluse ja ootusega
et pöörad ümber
et vaatad mind ja näed
et oled kõik
mida mu silmad soovivad näha

sa kõnnid mu ees
sa imeline, lummav olevus
kas näed, kas tunned
et mu silmad
sul kuklas ringi käivad
kas tunned
kuidas sipelgad kõdistavad su kaela
kuidas maod mööda selga roomavad üles
kuidas hiired varrukas peitust mängivad
kuidas sa eru ei saa
et mu tahe on nii suur
kas see tunda ei ole
et kogu õhk me ümber
on hingatud ära
tahaksin
et maailm oleks vaakumis
ja sa edasi kõndida ei saaks
et ma jõuaksin sinuni

palun oota mind
mu jalad on lühikesed
mul jõudu on vähe
mul õhku ei jätku
mul armastus lõi pähe
veel mõningad kiiremad sammud
et võtta su käest
et lõpuks mind näeks
et lõpuks sa taipaks
sust mööda tahtsin minna
et nüüd oleks sinu kord
jälgida mind...

No comments: