Monday, March 8, 2010

"Where do broken hearts go?"

...Pühapäeval läksime Reinu ja Emmaga Juhanitele piima tooma. Marika küsis, ega meil 2 paksu karvast kassi kadunud pole. Need oli Ruffus ja Sebastjan, kellest ta rääkis. Olime üritanud neid Vaarikult korduvalt kätte saada ja uue maja juurde viia, kuid tulutult. Kui meie sinna läksime, olid nad alati kadunud.
Läksin kassidele lakka järgi. Sebastjan tuli kohe kutsumise peale minu juurde. Ruffus puges peitu. Võtsin Sepiku kaenlasse ja viisin autosse. Siis läksin lakka Ruffusele järgi. See oli katuse ääre vahele peitu pugenud. võtsin heina eest ja pugesin nii katuse ääre alla, kui sain. Võtsin Ruffusel turjast kinni ja sikutasin ta välja. Ta oli nii rõõmus, kui mu sülle sai. Viisin Ruffuse ka autosse. Nüüd olid mõlemad paksukesed minu süles. Rein ja Emma tulid ka autosse. Käsime veel Vaarikult läbi ja tõime porgandeid. Läksime veel Soosallu. Reinul oli lingit juttu vaja ajada.
Lõpuks jõudsime koju. Võtsin Depiku ja Ruffuse ja viisin nad rehetuppa. Esimese asjana panin nad vanni ja pesin puhtaks, sest nad haisesid naabrite lauda järgi :D Pesemine neile ei meeldinud. Järeldasin seda nende rabelemisest ja sellest, et nad pärast vanniskäiku teise rehetoa otsa jooksid ja kogu ülejäänud päeva seal nurgas kükitasid. Üldse ei tahtnud minuga enam tegemist teha. Aga kui kõhud tühjaks läksid, siis saime ära lepitud :)
Ööl vastu laupäeva sündisid 3 lambatalle. 1 suri kohe alguses ära :/ Hommikul suri nende emme ka ära :S Nüüd tõime 2 tallekest tuppa kasti ja hakkasime neid iga natukese aja pärast piimaga söötma. Masseerisime neid ja käskisime neil köögis ringi tatsuda, et sooled ilusti tööle hakkaksid. Kui talledel kõht tühjaks läks ja me naad kastist välja võtsime, siis nad jooksid järgi ja karjusid. Tahtsid süüa ju :d

Ja rohkem ma sellest rääkida ei viitsi :D

Nüüd räägin Põnnast :D
Ta on nii loll :D Ajab lolli juttu ja värki :D
Üritas mulle eile õhtul selgeks teha, kuidas kana-ja kukemunal vahet teha. Nii haige :D Ja täna hommikul naeris, kui mind nägi :D Suht kena ju x)

Nii, olen praegu TK4-s inimeseõpetuse tunnis, koos põllukatega. Õps räägib midagi klassi ees. :D
Kui tund lõppeb, lähen tipa-tapa türile, siis Grossi poodi ja siis rongi peale:P
Kadi ja Siki tulevad ka. Nii nii kift ju!

JA MA ARMASTAN KRISSUT NII PALJU!
Sinuga on nii hea olla! (L)
Musi oled mul ;*

No comments: