Sunday, March 21, 2010

Oi dere.

Ullallaaa...
Mingi päev, ma täpselt ei mäleta, milline see oli, hakkas meil Mirja-Maiga hobuste pidamise tund. Aga kuna suuremosa oli tallist tulemata, siis passisime Krissuga koridoris ja positiivseks üllatuseks oli see, et arvuti klassi juures oli ka see üli Matunäoga tüüp. Asu käest sain teada, et ta on esimene autokas. Krissul oli digikas kaasas ja ma salaja pildistasin seda tüüpi :D Panin orkutisse pildi ka :D
Ja hommikul nägin teise korruse mate klassi juures Velist :D aelas uks otsas :D

Igastahes.
Neljapäev 18.märts
2 eelviimast tundi (rohumaaviljelus) jäid ära, sest kohal olid ainult Müü, Krissu ja mina. Ja Vessart ütles, et teeme töö järgmine kord jne. Kursajuhataja oli kätte saanud Müü seletuskirja, milles isu Müü oma oluku tõttu ei mäleta :D
Igastahes. Meil oli müüd vene keele tunnini 2 tundi aega. Läksime kolmandale korrusele ja mõtlesime, et tuleks vene keele Kt-ks sõnu õppida. Aga asi, mida me ei teinud oli sõnade õppimine. Jagasime kursajuhataja käest saadud talonge ja kõikide omad, keda koolis polnud on minu köes. Naljatasime just, et mis saab, kui ma haigeks jään ja kooli ei lähe :D
Vene keele KT sain 4ja. 2 sõna läks valesti ainult :P Ja siis sain tunnitöö eest 5e. Olen lahe jee. ^^
Pärast venkut läksin tipa-tapa Türile. Kõigepealt poodi. Ostsin Siki juurde palju palju süüa kaasa. See nimekiri tuli megapikk :D Meenutan, mis ostsin: 1 pakk šampinjone, 1 pudel porgandi-astelpaju mehu, 2 pakki Pims küpsiseid, 1 konserv kondentspiima, 1 pakk riisi, 1 pakk külmutatud aedvilju, 1 sai, 1 leib, 1 pakk rediseid, 2 pakku juubelitordipulbrit... rohkem ei mäleta.
Edasi läksin rongijaama. Aega oli veel ple tunni. Jaak ja Jaan (PM1) olid ka rongijaamas.
Ma vahtisin niisama pingi peal. Järsku äratas mind Krissu. Kell oli juba 5. Olin maganud tund aega. Embarrased. Krissu ostis veel endale burksi ja mulle juua. Ja kell 17:18 läksime rongi peale. Rongis oli (nagu alati) jälle tüüpe, kes kogu tee vahtisid. Ja Krissu oskas mul ühe tüübi ees margi nii täis teha, et ise ka ei usu. Täitsa napakas :D
Tallinnas tulid Siki, Andu ja Pumba meile vastu. Jube, Tallinnas oli megasitt ilm. Tuiskas ja löristas ja uputas. Öku. Läksime Balti jaamast trammi peale ja sõitsime ma ei mäleta kuhu, aga Viru keskuse alt läksime 51 peale ja sõitsime Lasnamäele. Bussis oskasin iga teemaga, mis jutuks tuli feilida. Rämedalt feilida. Ei usu, et kõik mu üle naersid.
Igastahes. Õhtul tegime Krissu digikaga palju pilte kassidest ja Pumbast. Õigemini, suuremosa tegi Krissu. Ahjaa, ma ei öelnudki. Siki juures olime.
Nii.. edasi. Ma ei mäleta, mis kelleapaiku läksime magama. Õigemini Siki, Andu ja Pumba läksid, sest Krissu vana kurinahk hoidis mind pea kogu öö üleval :D Migni pooleneljani vist :D
Vahepeal võttis mult padja ära, et magama ei jääks, vahepeal õtles poole jutu pealt „blblblbllbaa, ja Melli magab“ ja siis ma jälle olin üleval ja kui ta vetsu läks, laksatas ta tule põlema, mille peale ma jälle ärkasin ja siis rääkisime jälle edasi :D
Hommikul ta küsis, mu käest, kas mäletan viimast asja, millest ta rääkis, mida ma muidugi ei mäletanud ja minu suureks üllatuseks oli ta rääkinud matemaatikast ja ma olin kogu vestluse talle „mhm“ vastanud. See tegi mulle jubedalt nalja, kui hommikul ta käest seda kuulsin. Ja sain veel teada, et see hetk, mil ma magama jäin oli vaid 2 sekundit. Like, get real :D See olen mina ju :D Mulle meeldib magada jaaaaa ^^
Nii, nüüd peab edasi minema reedesse.

Reede 19.märts
Ärkasime Krissuga ma ei teagi, mis kell. Poolekümne paiku äkki. Nii, horse show hakkas kell 9. Mingi aeg pidime minema ka hakkama :P
Sõime hommikust ja Krissu pesi pea ära ja võtsime kõike nii vabalt. Siki seletas mulle, kuidas me Saku suurhalli saame. Pool kaksteist (VIST?) hakkaisme minema. 58Ga läksime kunstiakadeemiasse. Siis maa alt tunnelist läbi, Kaubamaja alt ja edasi Kaubamaja peatusesse. Lõpuks ometi nägime nr 6 trolli tulemas. Oujee, me olime vales peatuses ja pidime u 50 meetrit trammil järgi jooksma. Sest see peatus natuke eemal. Nalja kui palju. Jei. Nüüd jälgisime peatusi. Eelviimane- Zoo, ja siis Haabersti-meie peatus. Täiesti pekkis, kui palju vett Saku suurhalli ees oli. Sisse jõudes olid jalad läbimärjad. Leidsime omale kohad ja nägime hommikuse võistluse autasustamsit, kus eestlane sai esikoha. Hea, et mul üldse nimi meelde ei tule peagu. Lõuna poole oli 135 parkuur. Esikolmikus olid jällegi eestlased ja õhtu poole (viimane võistlus, mida me nägime) oli 150 parkuur, kus Gunnar Klettemberg jäi teiseks. Kahjuks ümberhüpetel ajas viimasel takistusel lati maha :/
Igastahes. Saku suurhallis nägime palju meie kooli omasid. Kristet ja Mariid ja Signet ja Eget ja Annelyt ja Sigridit ja Mirja-Maid ja Astrat ja Evelyt ja veel, kelle nimesid ma ei tea või ei mäleta.
Kell poolseistse vist hakkasime Krissuga minema. Trollipeatusesse jõudmisega oli jälle probleeme. Kõik oli vett täis. Ei pääsenud seegikord kuiva jalaga.
Kaubamaja peatusest läksime Estoniasse, kust Siki juhiste järgi panin Krissu 15 peale. Ise läksin 67 peale. Täeisti pekkis. Krissu helistas ja ütles, et Viru keskuse all pandi ta maha ja ta ei tea, mis edasi teha. Väike šokk oli mul. Ma ei osanud aidata ka. Ta lõkerdas naerda teisel pool toru ja koos jõudsime otsusele, et ta võtab tasko. Mõne aja pärast ta helistas ja ütles, et on ilusti jõudnud Ülemiste keskuse juurde. Sain lõpuks ometi rahuneda.
Kui Mustakivisse jõudsin, läksin Konsumisse. Ostsin mustjas-sisnise juuksevärvi ja 2 halvaad.
Kell 8 jõudsin umbes Siki juurde tagasi. See oli maailma kõige seiklusterohkem päev üldse. Ja niii mõnus ka. Kuigi ma olin mega väsinud.
Siki juurde jõudes roomas mulle vastu naerulsuine Pumba. Ta alati on röömus, kui min näeb :P
Tegin kooki. Pärast söömist oli megasitt olla. Siki oli arvutis ja Andu ma ei teagi kus. Ma ei mäleta teda eilsest õhtust üldse xD
Kerisin end diivanile kerra. Kell 22 ajas Siki mind üles. Ta läks magama. Sättisin end riidest lahti, viskasin kassid toast välja ja jäin kohe magama. Ei tegin veel akna ka lahti. Ja nüüd jäin magama.

Laupäev 20. märts
Ärkasin kell 15:oo. Avasin silmad. Siki ja Pumba olid minu juures elutoas ja askeldasid. Telekas mängis. Vaatasin telefoni kella ja see oli hoopis 8:23. Olin unes näinud, et kell oli 15. Täiesti haige.
Miks mul rohkem und ei olnud?
Tänane päev on olnud üleni lebo. Sööme aegajalt ja vaatame telekat. Magasin veel enne lõunat ja niisama tegeleme Pumba ja kiisudega. Siki tegi mulle veel triibud juustesse. :) Aidääh.
Ja nüüd on kell 22:27. Vaatan telekast „Suurem, kui taevas-t“
Arvuti aku saab kohe kohe tühjaks ja ma pean kribamise ära lõpetama. Reklaamipaus saab ka läbi.
Igastahes.
Homme lähen 19:20 bussiga Türile tagasi. Esmaspäeva hommikul on 2h tallipraktikat. Ja neljapäeva õhtused 2 tundi pean ka millalgi järgi tegema. Ja siis reedel lähen oma karupoja juurde, keda ma ei ole siis juba 3 nädalat näinud. Kohutavalt igatsen.
Igastehes. Nautiga midagi head ja olege mõnusad.
Biez.

No comments: