Wednesday, December 24, 2008

It's Christmas... ^^

Jup, jup. Nüüd ongi Jõulud. Magama läksin alles hommikul kell poolviis. Seega sai perele jõulusoovid edastatud umbes kella ühe paiku. Ma mõtlen siis kui algas kahekümneneljas või nii. Nojah. Siis läksin voodisse. Lugesin Simmolt laenatud Maffate ja allilma tegelaste ajaloost ühte põnevat raamatud. Ning jah, kell poolviis uinusin. Päka jäi veel üles. Ühesõnaga, mul ei ole õrna aimugi, mis kel ta magama läks. Selge on see, et ta ärkas alles enne lõunat. Nagu ka Simmo. Mina isiklikult ärkasi umbes kümne paiku. Ma olen nii andekas.
Kingid olid juba eilsest hilisõhtust kuuse all. Pätu oma ka. ^^ Ega see ei tähendanud, et neid võis veel avada. Päka ja Simmo veel tudusid. Nagu... täitsa lõpp. Isegi Pätu venitas ennast vastu hommikut / lõunat voodist välja. Läksin temaga välja. Õues tahtis külm kõrvad peas ära näpistada. Aga meeleolu oli selline. Ülimõnus ja hea. ;)
Niisis. Kui tuppa jõudsin ei olnud unimütsikud veel ärganud. Hahahahaha, ja siis mina- GEENIUS: D Läksin enda tuppa. No Päka oma on see ka, aga ta magas. Siis küsisin Päka käes, kas ma ajasin Su üles? xd see lause tegelt ta üles ajaski :D Nii tubli olen eks :D Ja siis Kaisa ka naeris. Simmo sai ka üles.
Ja siis LÕPUKS. Kinkide avamise tseremoonia ^^ See oli lahe :d Me Päkaga kinkisime issile soorad huultega boxserid, mille värvli peal olid kirjad: LOOOOOVE EXPERT! Üldse issi ei naernud ju :D Suht lõbus oli. Meie Päkaga saime uued moblad (A) Nunnu eks. :P Nüüd ei pea enam kannatama seda lollakat lutsu, mis aegajalt kinni kiilus ja sõnumi saabumise peale vibraatorit mängima kahhas. Noh, ei lõpetanud enam vibreerimist. Täitsa segane või mis?
Igastahes, siis lõuna ajal viis issi mind natukeseks Matu juurde, nii kaua, kuni ta ise linnas ära käis. Viisin Matule ka kingituse. See meeldis talle küll. Vähemalt ta väitis nii. Loodan, et see siis ka tõsi on. :)
Siis mingi aja pärast tulime issiga koju. Tuppa jõudes oli HOMMIKUSÖÖGI laud kaetud. (kell oli mingi kolm) xd ja siis me sõime. Jubehea oli.
Nüüd on kell mmm 19:53. Mingi tund aega tagasi käis matu siin. Nii armas eks. Tõi mulle ka kingituse. Emme ja issi (tema omad) viskasid ta siia ära. Ja siis kohe korjasid loogiliselt peale ka. Sest ta ainult minutiks tuligi. Nad läksid perega jõule pidama sugulaste juurde.
No igastahes selle kingituse paki küljes oli kaneelitoru, kaunituseks. Pätu sõi selle ära, ja lõhnab nüüd nagu kaneelipirukas :D Tegelikult ta magab. Lausa norskab. Varsti peab välja minema. Aga praegu ei hakka teda üles ajama. :) Ta on ju nii nunnu :) (kuigi eile näris oma helkurvesti puruks -.-)

Iss ja Kaisa teevad nüüd köögis süüa :D Parti ja Pätra :D Suht nämma ju ^^

Ja homme läheme Veele Taadu ja Mana juurde jõule pidama. (kui ma veel piisavalt paks ei ole, siis ma jõuan selleks veel saada)

Enivei. KAUNEID JÕULE TEILE!! :)


Mells.^^

No comments: