Friday, December 19, 2008

Metsjeesus, sõge koer, mp3 ja parmupill...

Tänane siis... Hmm. Teguderohke, vallatu, tujukas, loll. Vot. Mõni märksõna, millele peale vaadates meenuvad tänase päeva sündmused. Hommikul. Päka ajas üles. Kell oli siis 8:09. Viimane koolipäev. Lõpuks. Silmad avasin 8:12 ja voodist välja sain 8:36. Tublilaps eks. ^^
(mul on üli s*tt tuju, seega täiuslikult rõõmsatest asjadest on raske kirjutada, sellistena, nagu tahaks, peaks)
Lõpuks ometi. Kõik neljad viied. Nii palju sain õpetajalt kiita ^^ Ekooli sain sellise märkuse kah:
19.12.2008 Klassijuhatamine Melika lõpetas ainukesena 9A klassist II õppeveerandi HEADE ja VÄGA HEADE hinnetega. Väga tubli õpilane! Golovanova, Klara
Suuht kõvv ju :d
Pärast klassijuhataja tundi läksime kooliga kirikusse. Vedasin Matud ka vastutahtmist kaasa. Noh, nemad ei tahtnud tulla. Ja kui sinna jõudsime, siis kahetsesin enda tegu :S Nii palju lärmasid , naersid rabelesid, sügelesid. Õhh, rahulikult üldse ei osanud olla. Leppar kuulas mingi mp3-e täie võimsusega, nii ,et see oli väga hästi kosta. KIRIKUS. Jubeloom.
Pärast kirikukontserdit läksin Kaisa töö juurde- Rääkisime natuga ühest asjast ;) Ja see oli hea, et räägitud saime :)
Jõudsin 57 peale. Päka oli ka bussijaamas. Ja Ken, Johha, Timmu ja Sten ka. Läksid vist Keni juurde pokkerit mängima. Tüüpilised ;)
Koju jõudes näksisin natuke, võtsin Pätu keti otsa ja läksime tipa-tapa Matu juurde. See pidi olema ju Meie reede. Nojah. Üks lontrus oskas selle siiski ära rikkuda-Leppar. Tross. See oli nüüdseks juba 4 reede, mis oli ruined. Kahju.
Leppar mängis matu juures W0W-i. Ei seganud meid õnneks. Kuigi igatsesin nii väga olla Matuga kahekesi. Ilma lontrusteta. Vaatasime suures toas "300". Jube hea film. Soovitan ;)
No tegelikult enne filmi vaatamist magasin ma umbes poolteist tundi. Oli nii ? Ei mäleta täpselt. Kallikese kaisus ju ikka hea tududa. Eriti, kui selline väsitav veerand selja taga. Vopsti.
Ja siiis....umbes mõni aeg hiljem (hea sõnavara ^^) hakkasime möllama :D Mingi ma ütlesin, Matule, et ta peab alistuma. :D Ja ronisin talle kõhu peale istuma. Ta ütles, et alistub vaid siis, kui ma ta suudan teise tuppa viia. Hah. Muidugi oleksim ma jõudnud, kui mul poleks olnud naerust kõht kõveras x) Ma väsitasin ta ikka täiesti ära. See tramburai kestis umbes tund aega. Nii palju sai naerda. Võeh... Täitsa lõpp kui naljakas see oli x) Ja siis lõpuks lebas ta täiesti surmväsinuna emme issi voodis, ise täiesti võhmal. Aha, ja siis tuli minule hea uudis. Ta ütles, et alistus :D Lõpp, lõpp. Ma võistisn :D
Ma tegin ta emme, issi voodi korda, samal ajal, kui ta viis mustad nõud kööki. Tegin enne ju poistele leiba singi, muna, vorsti ja tomatiga. Küpsetasin veel need ahjus ära. Vot. Supper maisev oli :P Neile vähemalt maitses. Tegelt Matul jäi kõht tühjaks, aga see ei ole minu süü x) Kolm leiba... öh, mul sai küll sellest kõht täis. :)
Enivei. Siis läksime Matu tuppa, kus Leppar W0wi pelas. Haige mäng vms. Tegelt ma mängisin kalamängu ka :D Geenius :D ^^
Heidsin Matu voodisse pikali ja magasin veel tund aega. Nii väsinud annab ju olla. Siiis tegime Matuga köögis kohvi ja värki.
Ta võttis mu jälle kaissu. Ja siis.... siis helises telefon. Õigemini telefonil äratuskell. Kell oli saanud 21:55. Pidin hakkama koju minema. Tund aega varem, kui tavaliselt, sest Pätu oli ka minuga. Tähendab. Koju läheme jalgsi. Nagu ka tulime. Siis tuleb varem minema hakata, et üheteistkümneks koju jõuaks. Minema hakkasin siiski 22:19. Siis olin tegelt juba õues. Matu andis enda mp3.e kaasa. Seega igav ei olnud. Tegelikult päris närvis olin, sest Pätu on nii sõge koer. Sikutab igale poole. Jõhker, kui närvi see ajab. Mängisin mp3.e lugude saateks kogu tee ka parmupilli. JA mu soeng oli nagu mingi pusa. Sellest ka nimetus: Metseesus. :D Mamma kutsus meid nii, kui olime väiksed ja juuksed olid sassis. Mälestused on mõnusad :)
Imekombel jõudsin koju 22:45. Ma ei saaa pihta. Tavaliselt kõnnnin ma seda teed 45/50 minutit ju. Suht hea. No siis sõin ja rääkisin isa ja Kaisaga köögis juttu. Iss kül eriti vist mu jutule ei keskendunud, sest ta oli Matu mp3-st nii vaimustatud. See siiski ju bassiga ^^
No ja nüüd istun siin ja kirjutan. Vöeh, tegelikult peaksin magama minema.
Kui keegi tahab teada, miks mul siis see paha tuju on, siis põhjuseks on Leppar. He ruined our Friday. Vot. Selleks ongi paha tuju. Aga see läheb mööda :)

Paar koomilist tsitaati siis seoses Päkaga.
Ta tahtis msins Kenile kirjutada: Pessu ja magama, aga kirjutas Pussu ja magama xd Üldse ei saanud ju naerda xd
Ja siis ta näitas oma msini pealkirja, küsis, kas on õieti kirjutatud inglise keeles vaheaeg. Vaatasin, ja seal seisis: Holyday. Nagu Püha päev xd jube irw. Jälle sai nii palju naerda xd
Ja nüüd see ingel magab mu selja taga oma pesas. Väga armas kas teate. :) Loogiline, et teate. Ta on ju liiga armas, et märkamatuks jääda ;)

Enivei. Head ööööööd...
Tsjääääääääääääääuh. ^^

No comments: