Sunday, December 7, 2008

Sellised nunnud... ;)

Eriti nunnu poiss: MinuUssike! Hoidis mind kogu öö oma käte vahel. Võrratu.
Eriti nunnu tüdruk: Kairi! Nii hästi oskab toeks olla. Ilma Sinuta ei saakski vist hakkama!

Te mõlemad olete nii võrratud [lllllll...]

Emm...ei teagi, kust alustada. Pea on nii rõõmu kui samas viha täis. Asko... Oeh jah. Ma ei oskagi enam midagi öelda. Loodan, et oled nüüd Pähklikesega õnnelik. Samas, kui oled 2 tüdrukut perse saatnud. Oled uhke enda üle? Think so.

Eile õhtul läksin Matu juurde... Öööseks :P
Magasin nii palju. Matu Failis 2 korda kaissu tulemisega :D Aga sai siiki andeks :D Kell kolm läbi siis lõpuks uinusime... :P Jube mõnus, kui Sind öö läbi käte vahel hoitakse ja ei lasta lahti. Nagu mõni seda teeb. :D Aga jah... See oli vist parim öö mu elus. Kordame? Kindlasti. ^^

Hommikul tegin Matu perele omletti :P Muna ja vorstiga. Hea oli :P
Aga jah.... Ma olen nüüd õnnelik. LÕPUKS OMETI. Martin....Ma ei tea, ma ei oska midagi öelda...Sa oled lihtsalt nii hea. [LLLLLLL]


Varsti siis aasta jah ? :P Ja siis 2, ja 3 ja 4 jne :P Palju palju ^^

Byeeeeeeeez.

No comments: