Thursday, December 18, 2008

Tsjäääuh . ;)

Millal ma viimati kirjutasin? Emm, eelmine nädalavahetus ilmselt. No tore. Iga õhtu tahan kirjutada jälle midagi, aga siis mõtlen:"Ma olen nii väsinud, ah homme kirjutan!" ja sedasi iga päev :S Nägu nii haige :D
Noo räägin siis, mis vahepeal juhtunud on... Rääkida/kirjutada on palju. Katsun enne täistundi valmis saada. :D Siis saab normaalselt magama kah :D
Nonii... Hakkama sain. Kõik neljad-viied :P Ja ma olen sel veerandil enda klassis ainuke :D Nii tubli eks ^^ Õeh, olen ise ka enda üle uhke.
Täna, ehk siis neljapäeal saime Pägaga Emmega kokku. Ta kinkis mulle hõbedast kee ja parmupilli. See viimane asi on eriti äge. Mingi koguaeg tinistan. Nojah, kodus ei saa eriti. Päkale käib pinda. :S Napakas...nagu ta vahest oskab olla. Aga jube vahva ikkagi.
Sain esimest korda 7 kuu jooksul pisikest Emmat süles hoida(õde). Ta ei võõristanud üldse. Niii armas. Selline üleni roosa ja koguaeg naeris. Lihtsalt liiga nunnu.
Tädi Liilial sündis üheteistkümnendal (oli vist?) tütar. Nimeks on sel pisikesel Loo. Nunnu nimi eks:P
Emm, mida veel...ahjaa, eile oli meil klassi jõulupidu. Käisime kogu klassiga Terviseparadiisis powlingus. Vot see oli vahva. :P Mingi Heiko, Sannu, Päka, Kirti, Cera ja Ardiga olime ühes võistkonnas. Nendega oli nii lõbus. Tegime Heikoga joomisvõistlust (mahlaga). Tema võitis, sest mul läks suuremosa suust mööda, põrandale ja pükstele. Ja mingi osa tuli turtsudes ninast välja. Nii naljakas oli. x) Ma lihtsalt ei või :D Ahjaa, ja siis Cera võitis järjest ülejäänud mahlajoomis võistlused. Mingi 4 lonksuga jõi klaasi tühjaks! Mul oli nii: WTF?! xd
Siiiiiis... nii täna õhtul olime Matu juures. Mõmms, Kirti, Päka ja mina. Vaatasime filmi :"Mina olin siin!" Päris hea film võiks mainida. Soovitan kindlasti.
Lebasime Matuga teleka ees kõhuli. Matu emme ja issi voodis, Kirti ja Päka olid ka, aga nad oli tagapool. Matu tõmbas meil teki ülepea. Täitsa pime oli. Hahah... Aga ma ei ütle, mis ta rääkis seal :P Õigemini sosistas. Minu siivutu inglike (6) Vott. Saladused :D Meie omad ^^
16 detsember sai meil Matuga muideks 10 kuud täis. Juba juba juba. Jube ju :D Tundub, agu oleks see alles eile olnud, kui Matu issi mind koju tõi ja Matu mind autos esimest korda suudles. :D 14.veebruar oli siin :P Nii nunnu eks. (a)
Nii... nüüd on vist olulisemad sündmused üles märgitud. Saan minna magama :D
AAAAAAAAAPPPIII, ma ei öelnud ju, et Pätu sai kümnendal sitsme kuuseks :D Vott, see on ka tähtis !!! :D

Nii, Aidaa :D

No comments: